Polityka zwrotu kosztów

 

Polityka zwrotów : 

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: provocante18@gmail.com W wiadomości należy zawrzeć następujące informacje: dane zamawiającego, zwracany towar, data nadania, potwierdzenie, że odsyłany towar jest pełnowartościowy. Ze względu na sprawną organizację przyjmowania zwrotów, nie akceptujemy oświadczeń o odstąpieniu od umowy dołączanych do zawartości paczki.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul.Bartycka 24/26 PAWILON 24 00-716 Warszawa, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym otrzymałeś towar.

Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.

W przypadku odstąpienia od umowy Konsument zobowiązuje się do zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu i oddanie go w stanie niepogorszonym pod rygorem poniesienia kosztów związanych z niewłaściwym zabezpieczeniem towaru przez kupującego.

Uszkodzony lub niekompletny towar odesłany przez Konsumenta do Sprzedającego nie będzie przyjmowany. 

Wszelkie uszkodzenia wynikające z wad produkcyjnych lub nieprawidłowego transportu, stwierdzone podczas sprawdzania towaru należy zgłosić do Działu Reklamacji pod adresem provocante18@gmail.com celem ustalenia dalszego postępowania. 

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności za zamówiony towar, bez kosztów transportu, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • która ma otwarte opakowanie , ze względów higienicznych
  • bielizny która jest rozpakowana

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: provocante18@gmail.com

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.