Polityka zwrotu kosztów
Polityka zwrotów :
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: provocante18@gmail.com W wiadomości należy zawrzeć następujące informacje: dane zamawiającego, zwracany towar, data nadania, potwierdzenie, że odsyłany towar jest pełnowartościowy. Ze względu na sprawną organizację przyjmowania zwrotów, nie akceptujemy oświadczeń o odstąpieniu od umowy dołączanych do zawartości paczki.
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul.Bartycka 24/26 PAWILON 24 00-716 Warszawa, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym otrzymałeś towar.
Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.
W przypadku odstąpienia od umowy Konsument zobowiązuje się do zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu i oddanie go w stanie niepogorszonym pod rygorem poniesienia kosztów związanych z niewłaściwym zabezpieczeniem towaru przez kupującego.
Uszkodzony lub niekompletny towar odesłany przez Konsumenta do Sprzedającego nie będzie przyjmowany.
Wszelkie uszkodzenia wynikające z wad produkcyjnych lub nieprawidłowego transportu, stwierdzone podczas sprawdzania towaru należy zgłosić do Działu Reklamacji pod adresem provocante18@gmail.com celem ustalenia dalszego postępowania.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności za zamówiony towar, bez kosztów transportu, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- która ma otwarte opakowanie , ze względów higienicznych
- bielizny która jest rozpakowana
Reklamacje
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: provocante18@gmail.com
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.